Powered By Blogger

Friday 9 December 2011

Impian Aku....

Kalu blh la kan...yg plg mudah ni...impian den la ann...nk ado kasut futsal baru yo...akakak...kot dapek la annn yg cam lam gmbar ni ahhh...mang aiii....sonang aty den hoi....



Yang seterus nyer...den bapak kan minat ngn keto yg ni uhhh...kot buleh la annn...sebolom kawen den nk pakai uhhh...adoiyai....

moh kito tgk cikit apo namo keto yg den minat bebonar uhhh...


Bilo da ado keto...nk la den ado moto godang lak annn...dapek yo den poie merempet ko....konvoi ko annn...bapak annn laju mak aiii...kok dapek...mmg tercapai la impian den...



Nike Gato .... Adidas Sala .... Lancer GT .... Yamaha Fazer 1000cc .... Kawaasaki Z1000

Ini hanyelah diantara nyer la kan...n plg ptg impian aku yg paling best lau aku dpt ialah kawen ngn awek yg aku n femly aku suka..akakkakakaka....

Chow lu....ngantuk da uhhh...ponek bai men futsal td...bye2....

2 comments:

  1. weh...mane umh ??xkan ko nk duk bwh jambatan ngn anak bini ??hahaha...aset wooo!!

    ReplyDelete
  2. Ahak...umah still rambang mata g...xjmper yg exactly sgt2 berminat agy ni...akkakaka...

    ReplyDelete