Powered By Blogger

Tuesday 6 December 2011

20 Pasal Aku...

20 Kelebihan Yg Aku Agak Hebat Lakukan Kan Nyer...

1. Aku agak power lam buat member2 aku gelak bila lepak same2

2. Aku agak hebat bila wat presentation

3. Aku suke main futsal n bola padang so aku bkn kaki bangku..ianya sgt hebat tuk xjd kaki bangku

4. Aku blh bawak moto sambil super kat tgh highway

5. Aku slalu gak race haram...aka aku blh bwak moto selaju 170 - 190 km/j

6. Aku reti basuh kain n baju sendiri sb da bese idup sendiri dr lepas abis skolah agy..akakka

7. Aku hebat sampai even da ade adik pon aku ttp still dpt jd ank manje mak n bapak aku...

8. Aku pandai pujuk dlm nk dpt kan sponsor dr abah n akak aku..akakakak...

9. Aku gak merupakan ank buah kesyngn makcik2 aku...akakkak

10.Ank2 buah aku pon syg aku gila2 gak sampai kadang2 aku jadi gila melayan depa...aakaka

11.Aku power lam bab mkn bebanyak ni....ahak....

12.Aku ade perot yg muncit n comel yg mane xsemua laki ade akakakka....

13.Aku rs aku lg hbat mengira dr blaja subjek membace....

14.Aku power plak men poker...

15.Aku gak power lam bab game2 member ni...dlm nada begurau la kan..akakka

16.Aku blh n mampu lam 1 ary dok lyn 5-6 muvie tnpa henti or lg gempak abis kan 1 season cite prison break lam 1 ary..akakakka....kaku muvie weyhhh...

17.Aku jugak adelah seorang lelaki dewasa yg sgt hebat dalam tdo awl ni...akakkaka

18.Aku blh tgk wyg dlm 1 ary sbyk 3x beturut-turut...gila wayang weyhhh....

19.Aku pandai belakon sampai membe2 aku ssh nk percaya aku nipu,seyes or men2 akakak...

20.Aku penah xcdent n mase uhhh aku bejaya elak kete2 dpn aku n elak pokok2 tetepi jalan tp pajero bapak aku n aku trus masuk lam longkang besar pukul 1 pg tp syukur aku still idup g n xde pape...hebat annn...bab2 elak2 kete n pokok uhhh...cam lam wayang james bond...

20 kelebihan aku yg agak negetive aku slalu buat...

1. Aku plg xpandai nk jadi serius

2. Aku xblh lam sehari xmenipu member2 tp penipuan dlm nada or konteks gurauan la annn...

3. snang gila goyang lau ade gurl yg aku kwn n mlyn tb2 nk seyes2 ngn aku....sb aku xreti nk seyes..akakak

3. Plg xsuke nek kete as penumpang n driver suka wat aksi ngeri aka memandu wat jln uhh cam mak bapak die ade share at c2...rase nk maki jer...cpat panas d c2...

4. Plg xreti nk bawak moto dlm keadaan berhemah..akakak...

5. Suka betul nk langgar peraturan Uitm haishhhh...

6. Xsuka lau kalah bila men futsal..akakakk

7. Suka ikut member2 p usha awek kat cafe or speaker corner...haishhhh

8. Xpower langsung lam bab nk hafal2 nota ni..haishhh

9. Malas gila nk wat nota...

10.Suke study last minit...

11.Suke gila p lepak mlm minggu tgk org race haram...aiiyoooo

12.Suke gile menggila kan member2 aku...cntoh aishhh ko ni gila...atoiiii aiii...

13.Bapak pemalu weyhhh lau 1st time kene face to face ngn awek yg jd idaman gua ni...lam phone punya la jejake malaya ayat..shiaallll laaaa....

14.Power lam abis kan duit banjer aku tanpa dikesan kemana aku guna kan nyer...

15.Suka gila buang masa main poker ni....

16.Senang berubah pikiran time nk beli brg2 tuk guna sndr ni...aiiiyyooo

17.Xsemangat nk p klas lau housemate aku yg Adam uhhh xde..sb da slalu p same2...so lau ponteng pon agak slalu la same2..akakak

18.Mudah ngantuk lau dlm klas MR & IM aishhhh...sory PM n Miss sy da cube la...hu3...

19.Sgt power perot aku ni nak lapar..akakakka....

20.Da ade moto baru yg lagi laju pon...kadang2 ttp tekenang kan arwah moto aku yg da ilang dlu uhh..akakka...agak nye sb moto uhh lagi byk ngnkut cikaro jambu dr moto skung ni kot..aiiiyyooooo...ahak...

No comments:

Post a Comment