Powered By Blogger

Friday 25 November 2011

Makin Ramai Makin Ssh Nk Nmpak Awek Ni...Haisshhh

Waduhhh Lama x update hahhhh....

Aku plek knp dlu bkn men senang lagi aku nk selisih or tesempak ngn si gadis comel yg tlah lame ku perhatikan uhh mcm lam cite2 mlayu ptg2 at tb 3 uhh...adehhh...hu3 sodeyh omak jah...akakaka....

Agak nye sb dak2 diploma da masuk kan so kampus uhh makin semak...

Tp apew yg plg best bl aku tgk gelagat2 member laki aku ni uhhh smpai bepusing 360 uhhh dok nengok awek2 dip ni...skali ngn aku la kan sb wa waras g nk layan pempuan annn bkn nye gay....ahahaha...

Aku nek klakar tgk..huru hara hidup kami kejap...sat yg ni ajak tgk depan sat lg yg ni pgl blah blakang lg hot...tp dlm2 aku dok men toleh2 sampai sakit leher n tengkuk ni mlyan kerenah memb2 ak...aku ttp gak mencari-cari gadis yg da lame aku usha dr jauh sb bg aku dia br la gadis plg hot setufffff gila2 remaja yg plg aku kagum skali lam kampus uhhh....

Ni bkn borak kosng beb....ahak...tp gak nyer xde jodoh kot nk jmpe ngn dia skung ni..hurmmm xpewla...abg xhot so mane bleyh nk jmpe yg hot setuf cam dia...so bek wa kool je annn....

Bak kato omak den...ekau ilekkkk yoooo...besok ekau da bekojo da pakai keto godang..nahhh time uhhh gigi ko tgl 3 batang pon melalak-lalak awek ngoja kau...cayo yo lah....akakakka...

Handa deh begurau..akakak....xpew la aku tggu jela kan..akakak...

Org kate yg ssh nk dpt uhh yg plg kt hargai nant....so tggu dan lihat aja....

2 comments:

  1. hahaha...ble nk wt 20perkra knp manusia malas??...cadangan niey.. ;)

    ReplyDelete
  2. Ahak....bkl d pikir kan....hehe....

    ReplyDelete