Powered By Blogger

Wednesday 9 November 2011

Melepak wehh.....



Wakakaka...xde keje ni...skung kul 1.45 a.m

xde nk wat pew gua suh memb amik gmbr tuk masuk lam blog gua ni...sian memb aku yg nmpk mate uhh da la dia yg amik kan gmbr...tp nk wat cane 2 jer joki dio annn...

ok2 aku lepak kedai makn ni nk wat asgnmnt tp da cam lahanat jer rs ni...depa ajak  brak plak...mmg xsiap la kn....tp xpew bkn slalu dpt lpak2 mcm ni....msg2 bajet bekerjaya cam bagus..bz manjang..akakak..

ni sume memb2 main moto aku...sume xtakut maty..aku jer yg takut maty akakkaka.....

ok2..nk smbng burak n minum2 even air da abis pon benar nyer.....ok nyte2..alll.....

awek kuda hijau ari ni anep x update sal awk tp xbemakne sy lupa kat awk...cume biar la rahsia wat mase ni sal kisah kita aiihhh cewah ayat novel ni.....malas seh....wa pailang beb...k bai...

No comments:

Post a Comment