Powered By Blogger

Wednesday 16 November 2011

Dye kini berkereta kuda....Ahak...

Wah...da lame x wat entry ahak....

Gua nk kongsi cite ni weh...
kan sblom ni gua slalu becerita sal awek kuda hijau...kan..kan..
lau lu org suma nk tau skung dye da mkin up da...kini bekereta kuda weyhhh...
wahhh seronok la u....makin hot gamak nyer..ahak....
lau dlu blh la aku nk ngusik2 dye ngn kuda hijau dia..tp kini aku da xleh kate apew...sb dye da maju kedepan dan aku masih lg ngn basikal tua aku uhh jer...ahak...

pape pon tahniah la...

lau dlu pon aku hnye mampu tgk dye dr jauh...ape lg skung makin samar la harapannk tgk dye ahak....

lau dlu blh lg nk selisih2 or tesempak bagai at tmpat parking moto n men senyum2 cam dlm drama cite mlayu ptg2 at tb 3 uhh...skung da jgn harap la kan....lau dpt jmpe or slisih uhh da kira sgt2 betuah....akakak....

aku ni kdng2 sengal...suka wat mende 1st time jnis men redah jer..xtau nk menanye dlu...
aku blh p beli mende uhh bkn men besar la plak..aku ingat kan saiz g2 sesuai cun2 jer..rupe sgt bsr kate nyer..ahak...

xpew awk br puas awk nk tgk nyer nant..akakakak.....

so jge btl2 k...sy bg besar2 sb nk tnjuk kat sebesar itu lah penantian cinta saye akakakka....

wah ayat nobel da sampai..kk out lu....

lau awk si pemilik kereta kuda bace entry ni..senyum lebar2 k..ahahahha.....xtau apew motif suh awk senyum kan...

tp saye suka tgk awk senyum...n skung sye da jarang nk dpt jmpe awk n tgk awk snyum...hurmmmm..
mungkin bkn rezki sye kot nk jmpe awk da skung...hope awk sihat n happy slalu...jgn stress sgt la kan...akakak...bye3....

No comments:

Post a Comment