Powered By Blogger

Sunday 6 November 2011

Konvoi to pesta muda mudi....

1st of all saje nk g tau la kan....lau la aku dpt pakai helmet ni g konvoi...aduhh...mmg rase hensem je spanjang jln...ahak....

xpew2 lupa kan...cam harapan jela aku nk dapat Arai Stella ni kan...so kita juz proceed ngn cerita aku ni jer...

ok,tuk peringatan ini bukan la aksi rempit k..ni hanye konvoi n besuka ria je akakaka....

hmpir 3 mggu aku x blk nilai dok menetap kat segamat so mmg gian nk g konvoi ngn memb2 da membuak gila so bl dpt cuti smnggu gini mmg mlm mnggu x ku lepas kan tuk bersama rakan2...

b4 aku nk dpt menunaikan impian aku ni...da 2 ari aku x tdo sb membantu bapak aku menerus kan tradisi  perniagaan kuage..that is menyemblih lembu dan menghantar lembu sempena raya korban ni....punya penat jgn sebut blh betumbuk kita kat cni..akakakak....

bl bapak aku ckp jer mlm ni kiter rest smbng pg besok mmg xtggu lame aku baring lam 2 jam jer..pas tpat jam 11 mlm aku start moto ngn gaya rider aty kering menuju dataran nilai ngn penuh gaya mutu keunggulan kat sane aku jmpe memb2 yg aku rndu nk lpak besama...xtggu lama kami trus beraksi memuaskan penonton yg hadir tuk lihat function dr kami..akakak...

aku layan 2,3 round then trus gerak menuju destinasi sebenar ke senwang dgn rakan2...atas highway kami fly n fly smpai kebas dada ni dok tahan atas sit...lau x nant kene tgl akakaka.....meter menunjuk kan 160 tp still cam xlaju...bl da sampai 180 br rs gerun uhh hadir akakaka...xpenah2 dr nilai to semban 15 minit smpai mlm td aku berjaya buat..men gila ko anip....

then mlm uhh jgak la aku dpt dgr suara si pemberi semngat baru aku...aku tau dia xsuke aku nakal g2...tp jgn risau xlama jer ni..nant anip benti la uhh...heh....

suara lembut dia uhh btl2 meriang kan aty aku...semnggu xdpt jmpe ni..akakakak....abg lemah disini akakak...

tp bl smpai senawang n lepak2 plesing2 n chill2 kami g bent kedai makan...perghh mek kedai makn ni mcm nk ku hangkut jer nek moto...bapak ranggi akakakak...dok plak sblah aku mmg mencanak jer jiwa ni...tp gadis berkuda hijau ku tt p d haty....akakaka...

blk umah kul 4 amik ko anip mendapat kul 6 da kene kejut p nek kan lembu...akakakak....tp td ptg da tdo so puas la jugak...

k la...nk ajak si dudut itam p shisya uhhh..len kali la aku update g...ponek den bai...org lain ghayo den bedarah2 dari kpl smpai hujung kaki dek darah lombu....akakakak....

No comments:

Post a Comment