Powered By Blogger

Sunday 30 October 2011

Zaman Purba...

Samekom..Ahak...entry ni aku nk merepek...sb xde mende nk buat....knp tb2 x ujan x ribut kuar sal zaman purba...

Camni dlm 2,3 ari ni da mcm2 kekeliruan berlaku...byk sgt soalan bermain di minda dan fikairan ku...haihhh...
smpai kan blh slh msg bgai...memalukan..nasib bek dia steady n menjaga hati mgkin..ahak...

tp bl da ketemu kembali...sedikit demi sedikit bende uhh berubah menjadi baik dan sedikit demi sedikit respon yg positive tlh aku perolehi...2 dr sudut pandangan aku la...yg realiti nyer aku mane nk tau...lau salah berangan - angan mat jenin jela aku ni...tp lau betul alangkah bgus nyer..akakka..


[ Suara latar : wei anip bila ko nk cite sal zaman purba ko ni..haishhhh fedup mak ni nyah nunggu nyer....]

Haha...xpayah nk mak n nyah sgt k...akakakka....tanjat boboi ni uhhh...

ok2...sebenar nyer makin ari makin terpikat n makin admire n makin kagum serta makin ingin tahu akan si pemilik kisah aty ku ni uhh...tp perasaan uhh harus di kawal atas beberapa sebab tertentu la...akakak...wat pew nk gelojoh2...kene kool la...kate abg besar..muka da cukup pailang kan..so kene slow2 n pelan2 kayuh la...

so kat cni aku nk luah kan la...yg lu kan mmg wa kalu blh nk je bukti kan yg wa mmg cair ngn lu da....

sampai even lu xcun xseayu cam skung ni...kat ZAMAN PURBA yg xde papew untuk mencantik kan lu beb...wa ttp jatuh aty kat lu...sb wa bkn mcm da...tp mmg gila babistuta seyes tahap petala langit ke 7 bagai la yg gua mmg da terpikat ngn lu...akakak...

so ini jer benar nyer...xde mase wei gua nk wat analisa n kaji  selidik sal zaman purba uhh...akakka...byk keje boboi lg nk wat..akakka.....tp seyes lau aku kenal ko dr zaman purba lagi pasti nyer aku da usha ko...ahak..

No comments:

Post a Comment