Powered By Blogger

Wednesday 26 October 2011

Bile Si Giler Selisih Ngn Si Gengster...Ape jadi...bc ni..


Samekom annn...annn...aku br je bgn tdo ni...sok test tp bapak kan maleh den nk baco cuku..bilo pogang yo buku tuhh automatik trus kuyu mato den..bapak kan sakit aty ni jd ehh...so ngadap la bende alah ni uhh kojap uhh...da bapak kan goma lak den nulis ehhh..bkan ado sapo baco pon akakka...

bilo nengok kat tajuk atas uhh ngn gmbar den lotak uhh cam xbeperikemanusiaan plak ann...tp kang lau lotak gambar boto kang xsyok la plak...bkn hensem bona den ni..akakkaa....so lotak la gmba angse den ni uhh...sjo2 belek2 gmbar lam lppy jumpo lak gambar angso ni...lotak ann...legend bai..bapak gengster sekor uhh...Lu langsi wa patuk lu kate nyer...akakaka...xlawak pon...cm siall la ko ni nep...

ok2 aku citer skung...camni...pade satu ketika...time aku kat kampus da 2x jadi beb...aku teserempak 1st time kat parking moto...aku tgk dr jauh tah pe bende la minah ni dok belek2 kat moto tah mamat mane tah...aku pon xtau..minah yg aku nmpak ni plak da sah2 la gadis yg ku dambakan selalu...tp dr jauh jela...dr awl entry smpai skung lau sal gadis mmg gadis ni je yg same..xde yg lain da...wah pancing mane tau dia bace kan...akakka.....smpai je aku nk park moto dia pon toleh...awek 2 la toleh xkan pak guard plak...hisshhh...aku pnye gelabah cam org gila jd nyer nasib xpadam moto 125z abg tau..lau x jatuh la standard..akakak xrempit la cmni...haishhh...masalah nyer da la aku gelabah gila..awek uhh blh wat muka gengster plak...tgk aku...dr td da plan mcm2 nk betegur sape trus ilang dek dua2 tekejut..haishh...aku pon blh sengal badak tolak moto g park jauh sikit tah ape function tah aku wat gi2...apew ke gila la aku ni..sudah nyer kami men jeling2 jer..amik..ini makan dia kan...mlm 2 aku kene basuh kne perli kaw2 ngn awek uhhh...ade dia kate aku goyang...hei ni anip la...gua punya nk cover line..akakak...dia pon ckp la xkn nk tggu gurl tegur lu...abis yg aku ni da mcm ni...haaaa tanjat boboy...akakak...mane nk tegur kan..yg lbh2 kami brak mane leh kongsi...akakak....

next story...ari 2 aku serempak gak ngn dia...2 day strait plak uhh...kali ni bkn main cun la siaaalllll wa cakp same lu....kat HEA....mnjadi saksi pertemuan kami..wah...cam nk kawen plak...aku nek2 jer tangga uhh nmpk dia ngah duduk...alahai...punya la cun dia kai skirt labuh yg kembang uhh ngn baju pink kalor dia uhhh...kalu bini aku da ku pelok da dia kat c2....akakak....seram nooo ko ni nep...gile xseram cun bai si awek uhhhh...ok da plan nk say hai ni...skali aku lalu makin dekat jer aku usha kawan dia...sume nk ganas2 jer...pas aku toleh kat dia n dia pon toleh kat aku...same2 uhh cam da dirangcang plak kan..akakak...dia wat spoile...dia tnjuk lagi muke gengster dia uhh...aku pon trus xcite banyak...snyum sikit jer...nampak x nmpak jer aku senyum...trus tunduk pandang bawah beb...xker gila aku ni...adess...mlm uhh skali lagi aku kene basuh...ehh siaalll la....aakakak...

lau korang nak tau setiap kali kami selisih uhh benar nyer dua2 terperanjat then semua reaksi uhh adelah spontan...dan aku suke ngn awek uuhhh sb dia mcm uhh la...gengster...brak nk lasak jer..ngn dia jer aku leh borak2 ala2 kl gengster tau..akakakka...pas ngn dia jer aku pnah dgr org pgng phone gayut kai kaki or lutut..seram aku kadang2..pas ngn dia jer aku dpt dgr gelak ala2 kak ponti...hehe...awk lau terbace blog ni jgn la marah..ni pujian sume ni..heheh....n dye jgak la yg aku suke sb lau bawak moto xde slow2 beb...nasb la kuda hijau dia uhh limit 100 jer...agak nyer lau bg moto aku slagi xtetanggal enjin slagi uhh dia pulas trotle uhh....minah rempit sejati kate nyer...tp rempit2 dia still ayu d mate ku...haiiiii.....gila la...cam awek ku gengster la plak..kalu jd awek bai...ini pandang dr jauh jela...ok2...cukup la ni....nk blaja la plak...bye2...

No comments:

Post a Comment