Powered By Blogger

Friday 28 October 2011

Teringat Waktu ni...sgt kelakar...ahak...bl nk lepak gni g yer...


vedio atas ni loghat N9 k..enjoy
Samekom semua...entry kali ni sal pengisian masa lapang aku yg agak nakal..ahak..vedio atas ni sjer je aku bg gelap sikit sb tuk keselamatan bersama...heh..motif nk bg dgr perbualan yg agak huru hara la..akaka...

time ni aku ngah lepak2 mlm mggu ngn memb2 n time ni gak la antara yg plg heaven bg aku ngn depa sume..sb sume happy jer..tmbah ngn gelagat bengong depa uhh...akakak lau lu org ade pon wa rs lu org blh gelak smpai menjalar n tonggeng2 tau...aku separuh gile tergelak mase ni..enjoy...akaka

dataran ni la jd tmpat lepak kiteorg bl mlm mggu...kira port ni da jd tmpat ktorg..group2 moto lain xlepak cni da...bak kate pepatah abg x abg sape langgar aku pecah....2 yg depa xbrani lepak cni..akakak....

aku wat entry sb aku da lame xlepak ngn diaorg...sb nyer aku da lame xblk nilai asyik sgt berada d segamat ni..akaka...n mggu ni pon aku xblk jugak...so mmg rindu la gak...da lame xbwak moto laju2....xwat function kat tgh jln highway uhh cam bapak aku ade share plak kan...akaka...ni lau femly aku bace mampus..akakak...

kpd femly ku bkn anep sj2 nk bwk laju2 tp moto den uhh yg xroti nk slow bilo nampak moto rakan sebaya lain yg turut menongkah dan mengharung perjalanan  mlm d jaln raya dgn sgt laju juge..so dia ponbn turut same berkelakuan buruk seperti itu..akakak...apew bnde la aku merepek ni...

tp memb2 kat segamat pon best jgak...nk2 cam td...ngn makcik tukang masak 2 skali turut begelak ketawa mendengar kami berceloteh....adam smpai menyembur air dok gelak...si husin smpai tesembur nasi lam mulut..aku sampai senak pewot n nk temuntah...padahal cite bnde bodoh2 jer..ayat keramat [ AKSEN aka ACTION aka POYO ] tp kami sebut AKSEN akakak...

papew pon motif aku wat entry ni...hanye nk menghargai kawan2 yg ade d sekeliling aku...wei aku hargai korang wei...pade yg aku xmention pon ttp lu owg best weh...akakaka

arini sal awek kuda hijau xde papew nk d kongsi...hu3...cam xde harapan je gua nk try...akakak...yg ni bia la menjadi urusan Allah s.w.t tuk tentukan jodoh ku.....wah kau anep...mudo laie bapak kan beriyo lak hai...den lompang plak ko ni kang....xpayah nk tesentuh sgt k...awek uhh lom tentu ingat kat ko...aksen tol la...ok2 sblom merepek g panjang cukup sampai cni..bye....

No comments:

Post a Comment