Powered By Blogger

Thursday 20 October 2011

Kelucuan dalam Kengerian..... [^_^]

Dlm keadaan mamai aku dpt fon koll dr femly aku g tau kazen aku yg agak rapat ngn aku xcident...tp aku cam blur2 trus tnye Moto kesayangan dia truk x....bkn sepatutnye aku tnye kazen aku 2 ker yg ok ke x....haisshhh....yg ngeri nyer kat tmpat uhh org ramai behenti sebab tgk 1 jalan uhhh da merah2 sb kan darah...rupa2 nyer kazen aku ni bawak sambal 2 dia dlm mangkuk punya besar abis telambak tgh jalan..akakkak.....yg past dia xbawak moto kesayangan dia lau x xdpt la kiteorng nk g rempit roket n konvoi super sesama lg tuk mase tedekat ni...akakakkak...yg jd mangsa moto kakak nyer..akakakak.....bila aku koll kazen aku blom sempat cakp pape kami da gelak sb dia tau aku nk kutuk dia...akakakak....ngeri org ramai nk koll ambulance da tgk jln raya abis merah...rupa nye hnya gimik sambal..akakak...kalu la aku n da geng ade at c2 mmg blah trus jer lepas gelak kaw2....Kazen aku uhhh kate nye dlm jiwa dia hnyer wujud rempit yg sejati jer...apew brang weh lu bawak sambal nek Modenas City Nualija baii....akakaka......Lu sembang meh..akakakak...so ni je kot...kk nak sambung baring2 n bermuka buku...asgnmnt lu tggu sat g gua layan lu ok...

No comments:

Post a Comment