Powered By Blogger

Monday 7 November 2011

Wa kene maki bai...ahak...

Entry ni sal owner kuda hijau yg gila gengster.....aduh....tepat ke pipi wa kene mlm uhh...

Lan C x Lan C la kan ngah brak2 game mengGame sesame sdr...papppppp sebijik makian yg sgt gengster yg mane hanye pailang2 taiko2 n apak2 jer slalu pakai, si awek kuda hijau ni bagi kat gua...

X ker gelabah tetek gua kejap dgr.....akakaka....shiaalllll la jai.....gua seram nk balas...
tp rupa2 nyer dia tau sebut jer xtau makne...ngn muka xbesalah campur malu2 kucing dia pon tanye aku...wei org gile apew makne carutan berbisa yg saye sebut uhh...

Ngan penuh pengalaman aku pon balas wei org gila yg lu sebut uhhh ialah tetttttttttttttttttttttt.....
trus dia gelak besar termasuk aku....dia pon dgr2 org sebut n mlm uhh secara x sengaja sb xtahan asyik kene game ngn gua dia pon tersebut....

aku tarik muka sikit trus cemas dia...dlm2 gengster uhhh aty ade bunga gak uhh....akakakak.....

dia kate aku mulut manis bapak la....aku mane nk tau apew aku cakap uhh manis ke x...haishhhhh....mcm mana kawan skung mau kira....haiiyyaaaa...

tarak pa....pasni sy cube yg terbaik dok usha lu tanpa pakai ayat novel k...nant baru xsame kan cam lelaki2 lahanat yg lu kenal dulu....

wei....wei....awek kuda hijau yg manis...ini anip asplento k.....lu gengster wa suke lu sembang gebang wa lagi suke....lu gelak wa ngeri sikit....akakakak....

Awek ni gelak mmg lau org xbese ingat dia Kak Ponti...akakak...lu kene game lgi lam blog wa beb....akakak...tp papew pon wa admire kat lu....akakaka.....t wa send bunga ros la dlm mimpi lu dia smpai k..

ok2 nk siap2 nk p tgk Shark Night...

Awk sy g tgk lu k...jgn risau xnakal mane pon...akakak....

No comments:

Post a Comment